TypicalJerkBuyerr

Problem ze stabilnością łącza

Recommended Posts

TypicalJerkBuyerr

Cześć, nie znam się za bardzo na informatyce, ale postaram się jak najlepiej streścić mój problem jak umiem. Posiadam router Huawei model B529s-23a i od jakiegoś czasu ping w różnego rodzaju grach online lata mi na przemian to w dół, to w górę. Przez kilkanaście sekund utrzymuje się w granicach 40-70, czyli do zaakceptowania, a potem niespodziewanie skacze do kilku tysięcy na kilka sekund poczym znowu wraca do normalności i tak w koło Macieju, czyniąc rozgrywkę praktycznie niegrywalną. Gdzieś przeczytałem, że może to wina złego umiejscowienia kanału/częstotliwości na których falach moje wifi nadaje, bo sygnały z innych routerów mogą się na siebe wzajemnie nachodzić, więc ok ściągnąłem sobie wifi analyzer i przeniosłem na kanał zdala od reszty oraz z nadajnikiem blisko mnie. Nie poskutkowało,a wręcz mam wrażenie, że skróciło okres pomiędzy gwałtownymi spadkami siły łącza. Próbowałem też restartować router, a nawet przywrócić do ustawień fabrycznych robiąc tak zwany hard reset i to też za bardzo nie pomogło. Podociśkałem kable łączące router z komputerem zakładając, że może jakiś jest obluzowany i również zero efektów. Czasami mam chwile wytchnienia od lagów, ale na ogół to jakaś katorga. Zastanawiam się nad kupnem nowego routera, ale to ostateczność. Mam nadzieje, że nie będę do tego zmuszony i ktoś tutaj bardziej obeznany w temacie mnie wspomoże. Z góry dziękuję za wszelką udzieloną pomoc.

SLX

Może pokaż screenshota z "Wifi analyzera" i na którym kanale jesteś. 

Cytat

Podociśkałem kable łączące router z komputerem

To w końcu jak jesteś połączony - kablem czy przez WiFi?

Huawei powinien mieć gdzieś w panelu konfiguracyjnym taką opcję testowania, gdzie możesz zrobić pinga - sprawdź jaki ping masz bezpośrednio z routera.

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto