Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Luc3k

Nanobeam M5-300 traci komunikację po lanie

Recommended Posts

Luc3k

Od wczoraj obserwuję na swoim NB M5-300 kłopoty. Po uruchomieniu anteny nie ma z nią prawie żadnej komunikacji od strony sieci domowej do której jest podpięta. Szczegółowa sytuacja wygląda następująco: włączam antenę do zasilania, dioda na zasilaczu się świeci. Daję antenie chwilę czasu aż się podniesie i zaczynam ją pingować. Ping praktycznie nie dochodzi. Na 25 wysłanych pakietów dochodzą 3-4, potem znowu brak odpowiedzi i 2-4 pakiety wysłane i odebrane poprawnie, następnie antena znowu nie odpowiada, aby po chwili znowu odpowiedzieć 3-5 pingów.
Czy spotkaliście się z taką przypadłością?
Na razie odłączyłem zasilacz i będę szukał podobnego, aby wyeliminować problem z zasilaczem. Czy można na próbę podmienić zasilacz od UniFi lub Loco M5? Model zasilacza do UniFi ma inne oznaczenia, ale parametry na tabliczce znamionowej identyczne. Mam jeszcze Nanobeam M5-400, od którego mogę pożyczyć zasilacz.

Dodam, że przed tygodniem zaktualizowałem firmware z 5.5.9 do 5.5.10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Inwigilator

podłącz laptopa bezpośrednio i sprawdź z jaką prędkością zepnie się LAN, jeśli okaże się że spina się na 10 Mb,  oznacza to że prawdopodobnie padł LAN. Zrób tez test biurkowy na krótkim odcinku kabla.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach