Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nawrot1989

DD-WRT tp-link WR740n v4.2 POMOCY

Recommended Posts

Nawrot1989

Witam Serdecznie . Krew mnie juz zalewa. chcialbym postawic na moim pc server Teamspeak 3. Doczytalem na google zeby tego dokonac potrzebuje odblokowac port 9987 przeczytalem juz chyba cale google ;) ale nie wiem co robie zle bo port jest dalej zablokowany.Po kilku dniach juz poprostu rece mi opadaja i nie wiem jak sobie z Tym poradzic wiec pomyslalem ze forum mi w tym pomoze wiec jestem. wersje softa DD-WRT v24-sp2 (04/15/13) std jestem zupełnym laikiem w tego tymu rzeczach wiec prosze specjalistow o pomoc. dodam screeny jak to zrobilem i co mam zrobic zeby to dziadostwo odblokowalo ten port.Z góry dziekuje za pomoc a tu paczka sreenow http://zapodaj.net/b57d065fc7c36.jpg.html

:

post-75429-0-54310800-1366280902_thumb.jpg

post-75429-0-93729700-1366280908_thumb.jpg

Janiaking

użyj Port Forwarding . adres IP wpisz adres kkomputera a nie bramy! Jeżeli przed twoim WR740N stoi jakiś modem lub router który robi NAT to również musisz przekierować z niego na WR740N , jeżeli natomiast poprzedni sprzęt jest w trybie Bridge to wystarczy Port forward na tp-linku .

jak sprawdzić czy poprzedni modem/router robi NAT? wejść w zakładke WAN tp-linka i sprawdzić adres czy jest publiczny czy prywatny ( routowalny czy nieroutowalny )

Nawrot1989

Na modemie ktory stoi przed tp linkiem normalnie stawialem ts bez zadnego problemu i odblokowywania portow

Wydaje mi sie ze mam publiczne ip bo zaczyna sie

86.63.... co jeszcze jest zle ustawione ?

Sourace net <-- co tu wpisac

jakie jeszcze zakladki musialbym panu pokazac zeby mogl mi pan pomoc ? tak to ustawilem http://zapodaj.net/e...6a76ea.jpg.html

Janiaking

IP address masz wpisać swojej maszyny , nic wiecej nie musisz ustawiać, powinno działać ( po wpisaniu dajesz add a pózniej save )

Nawrot1989