Oprogramowanie forum zostało zaktualizowane. Zmienił się sposób logowania: jako nazwy użytkownika należy użyć tzw. "nazwy wyświetlanej" jeśli była różna od poprzedniego loginu lub adresu email.

Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
bitlan

Kujawsko-pomorskie

18 postów w tym temacie

Zapraszam Kujawsko-pomorskie ;)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale do czego ? :D

Jakiś masowy gwałt na antenach czy jak ? :P

 

No to skoro dział otwarty a tablica pusta to zapodam moje ogłoszenie :D

 

Szukam Panny min 18dbi ładna elegancka zadbana , żadnych uszkodzeń mechanicznych mały przebieg na liczniku

najlepiej taka mało używana cena do uzgodnienia :)

 

 

A tak ogólnie to można się przedstawić :P

 

Imię : Kamil

Wiek : 22 lata

Miejscowość : Inowrocław

 

Pozdrowionka for all :]

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na ap'kach... :P

Masz do dyspozycji port wan :D

 

Poza tym Inowrocław wita wsie :D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale żeś nawalił Tych sieci będzie w czym wybierać :D

 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coo ty :D

Jeszcze półtora miesiąca wakacji :P

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przywitac kolegów ;)

 

Okolice torunia sie kłaniaja ;)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czołem !

Wbijaj na mapke z mojej sygnatury tam dodałem troche punktów z torunia ;)

Ale niestety zmiana programu z wardrive na g-moon i skanuje od nowa wszystko.

Można powiedzieć, że 4 tyś. punktów poszło w niepamięć :(

Stare punkty możesz olookać z odnośnika do mapy który podałem wyżej.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że jak że co ? To Inowrocław jeszcze w ogóle żyje ? :P

 

Coś mało wiarki jest z Inowrocławia i okolic.

 

Trzeba było by się zebrać większą ekipą i coś zrobić ( 1,5 LNG )

 

:D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja jestem za.

Kolega z okolic torunia tez by mógł sie podłaczyć ;)

W końcu na chama byśmy sie dobrymi parabolami spieli :P

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mówię o piciu a nie o spinaniu się parabolami :] chyba że masz na myśli taką fazę ostro i mocną :D

 

No to ja się pisze na coś takiego :D

 

Pamiętajcie rzygający nie odpadają nie tak samo jak anteny w dachów ale coś podobnego :P

 

 

Dobra przejdę do sedna :

 

Może jakiś zlocik ?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak juz pisałem jestem za, bo i tak musimy obgadać pewne sprawy :P

A że będzie jakieś szersze towarzystwo to nawet lepiej.

Poza tym trza sie spieszyć bo zaraz mrozy nas zastaną :D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powitac!

 

jak widac region nasz zyje! generalnie cos malutki tutaj ruch jest na forum.... az jestem zdziwiony...

 

a co wy chcecie testowac? proba pobicia jakiegos rekordu polaczenia?

 

aktualnie robie maszt u siebie, bo fajne 3 sektorowe antenki stawiam, zebym mial zasieg, ale co z tego, jak po drugiej stronie domu czarna dziura.... szukalem na forum na temat jakiejs dookolnej omni, ale jak zrobilem, nawet bardzo precyzyjnie, to okazalo sie, ze efekt i tak mizerny....

 

teraz wyposazylem sie w rurki miedziane, kable i inne sprzety... jak juz teraz sie nie uda zrobic malej omni, to mnie szlag trafi, bo nie wierze zeby ktos na allegro czy jakies tam wasermany az tak bardzo sie przykladali do wykonania z taka precyzja... mi to zajelo chyba ze 4 godziny wszystko - a efekt... szkoda gadac... a zrobilem tylko z 8 elementwo...

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie testujemy...

Żarcik taki z tymi parabolami :P

A weź kolego napisz gdzie dokładnie siejesz po eterze i czym.

Tk, czy tp? Adsl, czy symetryka masz?

Ja tu wraz z kolegą kamilem sie zabieramy z moją sieć więc mnie ciekawi :P

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to Panowie robimy jakąś akcje zanim faktycznie dorwą nas mrozy że anteny nam przymarzną do dłoni lub wie do czego jeszcze :rolleyes: bo z antenami różnie bywa :] Nie żebym miał coś zboczonego na myśli ale sami wiecie jak to czasami bywa w naturze chyba nie ? :P

 

No planujemy planujemy nie ma co ukrywać , w sumie też bym się dowiedział co i jak może info się przydać

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja mam u siebie symetryczne lacze.... na razie jeszcze i nie wiem jak dlugo jeszcze... bo przechodze do neti na stale lacze - znacznie mniejsze koszta..... a na moje potrzeby to wystarcza...

 

mam az 2 klientow... po kablu - reszta to eter po wi-fi na antenach sektorowych mojej wlasnej roboty... i spisuja sie jak na moje warunki rewelacja... a jade na sprzecie glownie linksysa... no i jeden router z przypadku tp-linka.... a teraz chce postawic u siebie sprzet na mikrotiku, tak z ciekawosci....

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W eterze ilu masz na sektor?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest mala siec, wiec to jest doslownie kilka osob...

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0