Oprogramowanie forum zostało zaktualizowane. Zmienił się sposób logowania: jako nazwy użytkownika należy użyć tzw. "nazwy wyświetlanej" jeśli była różna od poprzedniego loginu lub adresu email.

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

axwell

Udostępnianie internetu PC > Laptop bez routera

27 postów w tym temacie

witam. posiadam komputer PC z kartą (D-Link AirPlus G DWL-G510 Wireless PCI Adapter(rev.C)), podłaczoną do anteny którą mam na dachu (radiówka). Również laptop któremu chce udostępnić laptop posiada kartę bezprzewodową (ASUS 812.11 g sieciowy adapter).

Czy można udostępnić internet dla mojego laptopa bez żadnych kabli, routerów itd???? Z góry przepraszam, jestem zielony w tych sprawach...:(

0

http://www.wififorum.pl/ftopic11846.html

Jeśli dliniem odbierasz internet radiowy to nie mozesz już go udostepniac dalej tą samą karta - przynajmniej pod windowsem

Więc odpowiedz jest taka- bez kabli i routerów nie.

Albo zakupisz druga karte do kompa (zrobisz ad-hoc ) albo dwa ap - jeden client. Jest jeszcze mozliwosc zastosowania repeatera ale obniza on jakość połaczenia

0

czyli do mojego PC potrzebuje drugiej karty sieciowej?

0

O ile dobrze rozumiem, masz tak:

Laptop z podlaczonym stalym internetem z karta WiFi, i drugi podobny, tyle ze bez sieci.

Podobna sytacje mam w domu, tyle ze mam Neo, i zamiast Laptopa z siecia jak u Ciebie, mam stacjonarny z karta pod PCI. Od biedy starczy to co zrobilem, ale i tak we wakacje jak gdzies pojde do roboty zainwestuje w router z modemem ADSL, narazie student biedny ma to co ma. :P