Skocz do zawartości

Co zastosowac do karty aby sie laczyla z antena wifi

4 odpowiedzi w tym wątku

#1 maciek0001

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 3 Postów:

Napisany 17 luty 2012 - 21:47

Chce kupić kartę sieciowa an usb ale nie wiem czy karta bez kabla da się łączyć z moja antena wifi na dachu czy trzeba router ,dokręcić mala do karty usb i przez ap połączonego z antena na dachu łączyć nie znam się na tym jak antenę polecacie do 10km panelowa czy kierunkowa i ile by to kosztowało

Ten post był edytowany przez maciek0001 dnia: 17 luty 2012 - 21:56

• +
  • -
  • 0

#2 Inwigilator

Początkujący pisarz

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 310 Postów:
  • Zainteresowania:teleinformatyka, politologia.

Napisany 17 luty 2012 - 23:53

Macieju, na taką odległość, to już musisz mieć poważny sprzęt za min 400 zł. Nie wiem czy wiesz, ale żeby zestawić połączenie, musi być zachowana pełna widoczność między dwoma punktami ( Nadajnik - Odbiornik, mówiąc potocznie). Na dystansie 10 km jedynym pasmem na którym da się zestawić łącze to 5 GHz. Podaj więcej szczegółów, do czego chcesz to używać ?
  • +
  • -
  • 0

#3 maciek0001

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 3 Postów:

Napisany 18 luty 2012 - 11:17

Na allegro nie wychodzi aż tyle a do 150 200 to jest jakiś np 7km czy 6 antena albo 3km jakie sa tego ceny i nie wyjaśniłeś jak to ma wyglądać opisz wszystkie części do tego żeby to bez kabla działało bo komputer jest na parterze a antenę chciałbym umieścić na 1 pietrze bez kabla
wiem ze trzeba zachować widoczność,mieszkam na obrzeżu miasta i chciałbym z Kiku km łapać sieci najlepiej 6,7 km takie anteny 10km na allegro to prawie 300
  • +
  • -
  • 0

#4 Inwigilator

Początkujący pisarz

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 310 Postów:
  • Zainteresowania:teleinformatyka, politologia.

Napisany 18 luty 2012 - 14:28