Skocz do zawartości

Zdjęcie

Router jako odbiornik sygnału?

• Musisz się zalogować, aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi w tym wątku

#1 Express79

Express79

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 6 Postów:

Napisany 09 lipiec 2009 - 10:58

Cześć.
W swojej karierze WiFi-owca przerobiłem już kilka bezprzewodowych sieci. Wszystkie routery dziwnym trafem mi padały po roku-półtorej. Miałem też kilka przygód z niezrozumiałą stratą połączeń. Z czasem okazywało się,że były to zakłócenia domowych urządzeń (minęły wieki zanim się zorientowałem,że kamera do obserwacji dzieci powoduje utratę internetu!). Zawsze jednak wykorzystywalem router by korzystać z własnego łącza.
Jestem kierowcą ciężarówki i często się zdarza,że staje na noc i łapie laptopem niezabezpieczone sieci. Chcąc poprawić ich sygnał douczyłem się w temacie anten. Ale przyszło mi do głowy takie pytanie: czy oprócz takiego zastosowania jak dotąd korzystałem,router można też wykorzystać do łapania bezprzewodowego internetu od kogoś? Czy to ma sens? Tak na chłopski rozum to router miałby lepsze możliwości uzyskania sygnału. Jeśli by tak było,kłopot miałbym z głowy. Co o tym myślicie?
Pzdr
  • 0

#2 nikt17

nikt17

Początkujący pisarz

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 401 Postów:

Napisany 09 lipiec 2009 - 19:07

zupełnie inne standardy wifi a neta np blueconnect, nie da sie wink.gif(jeśli o to chodzi) a swoja droga dużo sieci jest nie zabezpieczonych ale ma macfilter;)nie lepiej sobie taniusiego neta legalnego kupic wink.gif
  • 0

#3 Keyzzer Soze

Keyzzer Soze

Specjalista

• Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1051 Postów:

Napisany 09 lipiec 2009 - 19:36

mozesz korzystac przez router z niezabezpieczonych sieci wifi, a sporo takowych mimo poprawy swiadomosci ludzi. bardziej jednak bym polecal mocna karte ze zlaczem rp-sma i antenka
  • 0

#4 Express79

Express79

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 6 Postów:

Napisany 10 lipiec 2009 - 21:09

mowa o karcie pcmi z podlaczeniem anteny zewnetrznej??